Hizmetlerimiz

Afyon Fizyoterapist Fadime BOZKURT - Fiziform Fizyoterapi, Fizik Tedavi ve Sağlıklı Yaşam Merkezi

Fizyoterapi

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Fizyoterapi Seansları Uygulanmaktadır.

Fizik Tedavi

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Fizik Tedavi Seansları Uygulanmaktadır.

Fiziform

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Fiziform Seansları Uygulanmaktadır.

Manuel Terapi

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Manuel Terapi Seansları Uygulanmaktadır.

Reformer Pilates

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Reformer Pilates Seansları Uygulanmaktadır.

Boyun Ağrısı

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Boyun Ağrısı Tedavi Seansları Uygulanmaktadır.

Omurga Hastalığı

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Omurga Hastalığı Tedavi Seansları Uygulanmaktadır.

Ortapedik Rehabilitasyon

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Ortapedik Rehabilitasyon Seansları Uygulanmaktadır.

Pediatrik Rehabilitasyon

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Pediatrik Rehabilitasyon Seansları Uygulanmaktadır.

Nörolojik Rehabilitasyon

Afyon Fiziform Sağlıklı Yaşam Merkezin de En Etkili Nörolojik Rehabilitasyon Seansları Uygulanmaktadır.